És mégis figyelek rád... - V.

2013. február 22.
Sziasztok!
Először is: hűűűűha! Nem számítottam az előző fejezettel kapcsolatban ekkora érdeklődésre, komolyan! Ledöbbentett és mérhetetlenül boldoggá tett, hogy ennyien írtatok, kattintottatok! Ha most valami statisztikát akarnék írni, akkor azt mondanám, hogy:
- Xavier nagyon érdekes karakter, mert vagy utáljátok, vagy szeretitek. Köztes megoldás nincs. :D Érdekes!
- Josh pedig... levett a lábatokról. :D <3 Ennek örülök a legjobban! :D Konkrétan még csak egy fél fejezetben szerepelt, de már sikert aratott :P
Néhány szót a véleményekről is: köszönöm mindenkinek! Egy élmény volt rájuk válaszolni. Imádtam őket!
A fejezetről: újra visszabújunk Macey lelkivilágába, még jobban megismerjük őt. Szeretném elmondani, hogy szerintem nem azt fogjátok kapni, amire az előző fejezet után vártatok, legalábbis a következő néhány fejezetben tuti nem. Említettem, hogy ez a regény más nekem, máshogy is írom, mint az eddigieket, és külön öröm, hogy sokan kiemelitek, nem sablonos. Nos, ez talán magyarázat, hogy miért olyan ez a fejezet is, amilyen. De ha elolvassátok, megértitek, miről szövegelek itt. Aki szereti a Macey-s részeket, az ő bőrébe bújni, az ő szemével látni, az kedvelni fogja. :)
Lenne egy bejelenteni valóm! Mit szólnátok egy kis játékhoz? :) Mostantól kezdve, a fejezetek kommentelői között, minden héten kisorsolok egy dedikált, a megjelent könyvemhez kapcsolódó könyvjelzőt. Tudom, hogy nem nagy ajándék, de talán van, aki örülne neki. :) Na, mit szóltok? :D
Még egy utolsó megjegyzés, ez a választott zenéhez kapcsolódik: a héten volt az "idolom" születésnapja, Kurt Cobain 46 éves lett volna 20-ikán. Nekem ő nagyon sokat adott, bár ezt fura lenne elmagyarázni. Szeretnék rá emlékezni itt is, ezért a fejezethez szóljon a Nirvana legismertebb slágere!
Jó olvasást a fejezethez! :)
Nilla

V.

Zene:
                          "I'm worse at what I do best..."


Rissa félrebillentette a fejét, úgy nézett rám. Az utóbbi napokban, hála az égnek, jobb színben volt. Az ápolók azt mondták, hogy többet is evett, mint átlagosan szokott, és beszélt. Végre beszélt! Még ha csak néhány szót is. Persze, most nem szólt semmit. A nézésével akart az őrületbe kergetni. Mikor még kislányok voltunk, sokszor alkalmazta ezt a megfélemlítési módszert, addig bámult félrebiccentett fejjel, átható pillantással, amíg be nem adtam neki a derekam. Mindegy, hogy milyen rosszaságot akart elkövetni, én benne voltam. Magamtól persze sosem találtam ki ilyesmiket, de együtt fékezhetetlenek voltunk.
Mondtam neki, hogy ne bámuljon így, mert a végén még kisül a szeme. Nem hitte el, továbbra is csak fixírozott, és azt gondoltam, hogy inkább hazamegyek, mert ez így rettenetes. Nagy sokára, amikor úgy csináltam, mintha nem figyeltem volna rá, nem adtam alá a lovat, előállt egy nagyon furcsa kérdéssel. Igyekeztem nem mutatni, hogy mennyire ledöbbentett, de Rissa volt az egyetlen, aki előtt sosem tudtam jól hazudni, mert sosem kellett.
– Anyáékról tudsz valamit?
Az első döbbenethullám után elmeséltem neki anyánk utolsó kiábrándító telefonhívását, meg előtte lévőt is, aztán szót ejtettem apánkról, aki még most is a nagyfőnököt játssza, mint ahogy világ életében tette. Azt hiszi, mert van pénze, mindenkit és mindent megtehet és megvehet, már nem is fontos embernek lennie. Meglepődtem, hogy Rissa utánuk érdeklődik, hisz direkt ő kérte, hogy ne látogassák meg. A fene se érti a nővéremet. Egész nap itt van a négy fal között, ki tudja, miket gondol magában. Jövő hét végén ki fogom vinni egy kis csajos kiruccanásra, mindkettőnkre ráfér már. Bár ezt nem árulom még el neki, meglepetés lesz, akkor legalább nem ellenkezhet. Egy kis „karosszériafényezés” mindkettőnkre ráfér.
Később zongorázott nekem. Csak ketten voltunk a teremben, mert ilyenkor senkit nem enged be. Ott ültem mellette, és néztem hosszú, vékony karjait, amint csodálatos, lágy zenével töltik be a teret, figyeltem a megtört nőt, akiért minden egyes nap fájt a szívem. Nem érdemelte ezt meg. Persze, sokan előítéletesen azokkal szemben, akik drogproblémákkal küzdöttek. Merthogy magának kereste a bajt, és a többi. Én, valószínűleg a személyes tapasztalatok miatt, nem tudok így gondolkozni a dolgokról. Én csak azt láttam, hogy a nővérem egyszer úgy döntött, lelép otthonról, megtehette, mert iskolába már nem járt, és volt saját munkahelye. Keresett albérletet magának, aztán összeakadt egy fickóval, akivel nem kellett volna – és akkor kezdődtek az igazi bajok. Nem mondom, hogy Rissa nem volt hibás. Mert az volt. Senki sem kényszerítette, hogy használjon drogokat, ő döntött így. De azt, ami utána következett, nem érdemelte meg. Azt senki sem érdemelte volna.
Egy ismeretlen dallamot játszott, amiről sejtettem, hogy ő írta, majd amikor befejezte, lassan rám nézett. Nem úgy, ahogy az előbb. Ez a nézés meg sem közelítette azt. Csak ennyit mondott, és akkor többet nem is beszélgettünk egymással: „vigyázz a szívedre”. Nem értettem. Sokszor nem értettem, hogy miről beszélt. Pedig világos volt. Én sosem láttam annyira előre, mint ő.
Régebben valahol azt olvastam, hogy azok az emberek, akik értelmi vagy érzelmi károsodással élnek, sokkal különlegesebbek, mint azok, akik ilyen tekintetben egészségesnek mondhatják magukat. Nem tudom, hogy ez másoknál mennyire igaz, de ha a nővéremet veszem alapul, akkor tökéletesen. Olyan, mintha lenne egy harmadik szeme, egy hatodik érzéke, olyasmi, ami nekünk nincsen. Csodáltam őt. Mert csodálatos volt.

Azt hittem, hogy rosszul látok, amikor kedd reggel megálltam a stúdió előtt, és egy kisebb, fiatalokból álló csapat engem várt. Még egy kis táblára is felírták a nevem, és mutogatták, hátha véletlenül elkerüljük egymást! Nem akartam kiszállni a kocsiból, mert valami szörnyűséget sejtettem, és lám, be is jött: szörnyűség volt a javából.
Hamar kiderült, hogy a kis csoport nem más, mint egy interneten alakul közösség „vezetősége”, akik engem akartak, ENGEM, hogy képviseljem őket. Hogy adjam az arcom a hülyeségükhöz, valami olyasmihez, amit minden porcikámmal elutasítok. Nemet mondtam, aztán bemenekültem a rádióba, de tízre már megjött a sajtó, néhány igénytelen bulvárlap képviselői, és a feje tetejére állt a világ.
És ami a legszörnyűbb az egészben, azt akarták, hogy álljak az „Anti Josh” kampányuk élére. Pont erről beszélgettünk a múltkor: hogy mennyire undorító, hogy vannak emberek, akik így vélekednek egy másik emberről. Mert máshogy képzeltek valakit, és alaptalanul dobálnak rá kígyót-békát. Arra gondoltam, hogy kimegyek, és olyat nyilatkozok, amitől három hétig szédülni fognak, de letettem róla. Nem akartam még nagyobb felhajtást és felháborodást ébreszteni. De a kis csapat, az „Anti Josh” megalkotói nem adták fel egykönnyen. Néhány napig üldöztek a közösségi oldalakon, és a pompás bulvárcikkeknek hála összefonódott a nevem velük valahogy. Persze, nem mondtak konkrétumot, de már az is elég, hogy egy hasábban említettek velük! Pont, amikor kimásztam ebből az egészből, újra visszaestem a gödörbe.
A rádióban annyit foglalkoztam csak vele, hogy elmondtam, a híresztelések nem igazak, nem foglalkozom semmi ilyesmivel, és nem is fogok, továbbá felháborítónak találom, hogy ilyesmi létezik. Többet nem kerestek meg, de a neten továbbra is szerepeltem a posztjaikban, amit továbbra sem értettem. Esküszöm, ez az egész olyasmi volt, mint a propaganda-kérdés a könyvekben. Vegyünk egy ismertebb arcot, hangot, mert akkor majd jól mellénk fog állni mindenki. Képzeltháború egy idióta ügyért – leginkább ezzel tudnám jellemezni. Nem akartam senki ellen sem lenni, nyilvánosan nem is foglalkoztam tovább az üggyel. És mégis, az volt a legrohadtabb ebben az egészben, hogy bűntudatom támadt. Közöm nem volt a dologhoz, de mégis szégyelltem magam, és úgy éreztem, bocsánatot kell kérnem. Mit tehettem volna? Mindig is ez volt a bajom, sokszor szívtam már meg a lelkiismeretességem miatt. Egyszerűen belebetegedtem volna abba, ha mások előtt szégyenben maradok olyasmi miatt, amit nem tettem meg, sőt zsigerből ellenzek. Meg akartam keresni Josht, és elmondani neki, hogy nincs közöm ehhez az egészhez. Csakhogy ez nem volt ilyen egyszerű, ugyanis nem egy olyan srácról beszélünk, akinek a nevét beírom a Facebook keresőbe, kidobja, és írok neki egy üzenetet...
Amikor legközelebb bementem a rádióba, a főnökeimtől elkértem az ügynöke elérhetőségét. Ezzel még nem volt gond, megadták könnyen. Bár megkérdezték, hogy minek az nekem, nem volt kötelességem válaszolni rá. És ha van egy elintézetlen ügyünk, amihez nem akarom a média segítségét kérni, akkor mi van? Így is sokat ártottak már. Annak köszönhető, hogy megszálltak a „Peeta nem Josh” kampány őrültjei, és azt gondolták, én leszek a Che Guevarájuk.[1]
Felhívtam az ügynökét, akit Maxnek hívnak, de eleinte nem nagyon tudta, hogy ki vagyok. Kisebb gondjuk is nagyobb annál, minthogy velem foglalkozzanak, de nem maradt más választásom. Egy percig sem gondoltam komolyan, hogy mondjuk, megadja Josh elérhetőségét, de a remény hal meg utoljára. Elmondtam az igazat, hogy szeretnék vele beszélgetni erről az anti klubról, de csak mint kívülálló, a média teljes kizárásával, mert tele van a hócipőm azzal, hogy lassan szétszednek. Legnagyobb meglepetésemre, megértette. És azt mondta, hogy tudja, milyen ez! Azt mondta, néha neki is elege van ebből az őrült nagy felhajtásból, de mosolyogva kell viselni, mert minden ballépésünket észreveszik, és az ezerszeresére nagyítják. Meg hogy, sokan hajlamosak elfelejteni, hogy a „híresség” is ember. Nem gondoltam volna, hogy ez a Max ilyen jó fej. Végül abban maradtunk, hogy beszél Joshsal, és visszahív, elmentette a számomat. Tíz percet dumáltunk teljesen felhőtlenül, és esküszöm, jólesett a lelkemnek olyasvalakivel beszélgetni, aki szintén nyakig benne van a dologban. Mindezt úgy, hogy csak mi tudtunk róla – szuper érzés!
Este, miközben a vacsit csináltam, és klasszikus rockzenét hallgattam, megcsörrent végre a telefonom. Nem mondom azt, hogy nem vártam, hogy Max ígéretéhez visszahívjon, mert vártam. Olyan jó volt vele beszélgetni, hogy kerestem már a következő alkalmat. Nem kellett csalódnom, a képernyőn tényleg a neve villogott!
– Helló-belló, Macey! – szólt bele vidáman. – Itt a sajtóközpont.
– Jaj, attól tartok, akkor rossz számot tárcsázott! Nálam ugyanis titkosan folynak a projektek.
Max felnevetett, aztán ugyanolyan laza, társalgási hangon folytatta, mint előtte.
– Holnap együtt ebédelünk? Kitaláltunk egy jó kis megoldást.
Köpni-nyelni nem tudtam. Ez máris jóval több volt annál, mint amit elképzeltem.
– Csak akkor, ha nem kell posztolnom a Twitterre semmit sem.
Max újra röhögött.
– Nem, semmi ilyesmit nem kell tenned. De attól tartok, a médiát nem hagyhatjuk ki a dologból, ugyanis egy ideje azzal vannak elfoglalva, hogy te vagy az „Anti Josh” királynője.
– De hát nem vagyok az! – szóltam közbe dühösen.
– Én tudom. De sokan sajnos nem. Remélem, megérted, hogy a film előtt pár héttel nincsen szükségünk semmiféle negatív reklámra. Így is több jutott ki belőle...
– Persze, de én ki akarok mászni ebből az egészből, nem pedig még inkább belemenni.
– Tudom, ezért is nehéz ennyire ez az ügy.
– Nézd, szívesen segítenék nektek elsimítani ezt a dolgot, ha tudnám, hogy utána tényleg leszállnának rólam. Mert eddig bármikor azt hittem, jött egy újabb csapás. A rádiót pedig semmiképpen sem akarom belevonni, szükségem van még a munkámra.
– Ne félj, azt semmiképp sem fogod elveszteni. Ennek nincs köze a rádióhoz. Akkor holnap együtt ebédelünk? Mindent el fogok mesélni a tervről.
– Azért valamit elárulsz róla elöljáróban? Ami nem hadititok, vagy ilyesmi?
– Akkor holnap felhívlak, és egyeztetünk helyet és időt. Egyébként, a fedőnevet elárulhatom, ha már ilyen kíváncsi vagy: egy nap Joshsal.



[1] Che Guevara: A kubai forradalom egyik legendás vezetője.

24 megjegyzés:

  1. Szia, Nilla!
    Szuper rész lett, imàdtam, hogy valami kiderült Rissáról is, nagyon szeretem őt, már a kezdetektől fogva szimpatikus nekem :)
    Max is jófejnek tűnik.. a fedőnévtől pedig elájultam :3 egy nap Joshsal... nem bánnám:) *-*
    a játék pedig nagyonnayon tetszik, és az ajándékkal sincs bajom, személy szerint például nagyon örülnék neki :)
    furcsa, mert nekem egyáltalán nem tűnik lassúnak a történet, és ami nagyon tetszik, hogy tényleg reálisan írja le dolgokat. nem mellesleg kilométerekkel lehagyja a többi fanficet ;)
    alig várom a kövi részt... lehet még hétvégén? :D
    na, nem vagyok ám telhetetlen ;)

    minden jót, nicole

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Nicole! :)

      Rissa nekem is legkedvencebb karakterem a történetből. Imádom a vele foglalkozó részeket, az ívet, amit ő bejár ebben a regényben... Örülök, hogy számodra is szerethetővé tettem! :)

      Óh, bizony, a fedőnév. :D Azt bevallom őszintén, direkt akartam ennyire "csábítóra" írni. :D

      És igen, rátapintottál egy fontos dologra: direkt ilyen részletes, lassú folyású, hogy még inkább átérezzük, ami Maceyben lezajlik a napok alatt... Köszönöm szépen a dicséretet, a kedves szavaidat, a kommentet! :) Hozom a fejezetet nemsokára.

      Puszi :)

      Törlés
  2. Halihó!:)
    Annyira nagy dolog nem történt, de mégis jó érzés volt olvasni. Imádom ha egy történet lassan indul be ettől olyan valóságos. Ebben a fejezetbe még jobban megismerhettük Macey karakterét, aminek én csak örülni tudok, hiszen annyira szimpatikus, mint általában az összes karaktered.
    Max olyan jó pofa és érdekel már az a hatalmas nagy terv! Egy nap Joshal, húh... Azt hiszem a sajtó megint meg fog őrülni Macey életében.
    Annyira örülök, hogy nem szerepelt Xavier, mert vicces olvasni a mondatait, de egy idő után idegesítő. Sajnálom szegény lányt, hogy nap mint nap át kell élnie. Nekem nem hiányzott Josh, azt hiszem ez most pont így volt jó.
    A zene örök kedvencem egyikéhez tartozik, Kurt egy olyan legenda az életembe, aki ha már nem is él hihetetlen sokat segítet. Szóval azt hiszem átérzem miért szereted.
    A játék szerint aranyos ötlet, írod ezt a csodát nekünk és még egy aprósággal is megajándékozol minket, egyébként tervbe van véve, hogy márciusba egy halom könyvet veszek, azt hiszem A herceg mellett a tiédre is befizetek:)
    Flóraa. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Flóraa! :)

      Huhú, el nem hiszed, mennyire jó hallani, hogy kedveled Maceyt! :D Egyébként én is imádom a karakterét, tényleg olyan... valóságos. Szerethető, kedves, és vicces. :D Mármint, nekem legalábbis ezek jutnak róla először eszembe :P

      Na, akkor még egy személy az Anti-Xavier táborban. :D komolyan, össze fogom számolni, hogy mennyien is erősítik a két felet! :D tényleg érdekel.

      Kurt, igen... Akkor, azt hiszem, ebben is hasonlítunk egymásra. És igen, ezt nem is lehet szavakkal kifejezni... Ő olyan dolgot adott, amit szerintem életében nem is gondolt volna soha...

      Hihi :D Imádlak titeket, ezért gondoltam, hogy meglepnélek valamivel <3

      Köszönöm a kommentedet, puszillak :)

      Törlés
  3. Kedves Nilla!
    Így utólag nem értem, pontosan mire is szeretted volna felhívni a figyelmünket, hiszen ez a rész ugyanolyan jó volt, mint az eddigiek. Meglehet, más került az előtérbe - nekem ez is ugyanannyira tetszett. Én nem várom el, hogy minden fejezetben legyen a főszereplőnknek egy randija/tragédiája/irtó izgalmas programja... Ettől lesz természetes és életszerű - ezt szeretem ebben a regényben. Képes úgy szórakoztatni, hogy közben a realitás talaján marad mindennemű fellengzős őrültségtől távol. Hiába, a szöveg olvastatja magát, nagyon eltalálod a lényeget. Szeretem a szereplőket, és ez nagyon fontos. :)
    Egy problémám volt a fejezettel. Ezzel a terjedelemmel a szemünket szeretted volna kiszúrni? Mire felvettem volna a fonalat, te letetted a lantot és hagytál engem tovább lebegni az űrben. Hol itt az igazság? Nagyon szeretlek olvasni, ezért ez most így kevés volt nekem. Még, még, még! (!!!)
    Szóval sorsolást tartasz? Ez szerintem nagyon aranyos tőled, és találó az ötlet. Hát esélyes vagyok, körülbelül 8-10% esélyem van a nyereményre, szóval még egyszer megtapogatom a gombomat, aztán jöhet a sorsolás. Jó látni, hogy ilyen nagylelkű vagy az olvasóiddal, köszönjük szépen.
    Hát most nem tudom, meddig kell várnom, de remélem, nem olyan sokáig. Sok ihletet kívánok a továbbiakban! Jelzem, én itt várok a következő részre, rám számíthatsz... :)

    Ella Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Ella! :)

      Mindig, mikor meglátom a kommentjeidet, úgy örül a lelkem! Mindig összeszedett, korrekt véleményt írsz, ami az írók álma, komolyan mondom! :)

      Nos, arra szerettem volna utalni, amit te is kifejtettél, hogy a főhősnőnk agyába bújunk bele még jobban, megismerjük a lelkét, nem egy loholó napját látjuk. Azért tartottam fontosnak megemlíteni, vagy magyarázatot fűzni hozzá, mert a tapasztalataim szerint sokan nem szeretik az ilyen részeket, de én igen, sőt imádom ezeket. :)

      Jaj, a terjedelem :$ Bocsánat! :D Egyébként, ez fura, de amúgy nem volt rövidebb, mint az eddigiek, csak annak tűnt. :D Szerintem a sok belsős rész, meg kevés párbeszéd miatt.

      Igen, mielőtt felrakom a friss fejezetet, szeretnék sorsolást tartani, ezzel a kis aprósággal megajándékozni az olvasóimat, mert kész csoda, amit tőlük kapok.

      Nem kell olyan sokat várni a következő fejezetre, minden héten tervezem hozni a frisseket, most úgy néz ki, beállok a péntek délutánra. Szerencsére *lekopogja* az ihlet velem van, úgyhogy pötyögök nektek eleget :)))

      Köszönöm a véleményed!
      Nilla

      Törlés
  4. Kedves Nilla!
    Még nem írtam eddig kommentert, de ideje elkezdenem. :)
    Először is a Nirvana számot nagyon szeretem. :) Másodszor a könyvjelzőnek kifejezetten örùlök, már az egyik ismerősömével szemeztem. :D A fejezetről: imádom Maceyt, nagyon tetszik a személyisége, a humora, meg úgy az egész csaj ahogy van. :D Igazából tényleg semmi egetrengető nem történt, de így is egy nagyon szuper fejezet lett. Nekem fontos, hogy a szereplőkről minél több dologot megtudjak, mert úgy könnyebb beleélnem magam az egészbe. :) Amikor írtad, hogy az Álmodtunk volna...-t abbahagyott, akkor kicsit csalódott voltam, mert azt nagyon megszerettem. Viszont ez a story nagyon jó, már az első fejezetnél megfogott. Szóval még sok ilyen jó történetet, én pedig nagyon várom a következő fejezetet.:D
    Anna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Anna! :)

      Először is: köszönöm, hogy szántál időt a véleményezésre! :)) Mindig nagyon megörülök, amikor "új arcot" látok itt :)
      Másodszor: Nirvana, juhú <3 Imádom. :D

      De jó látni, hogy te is kedveled ezt a lányt! Bevallom, kicsit féltem, hogy sokan nem fogják szeretni, mert hát, hogy is fogalmazzak... elég erős személyiség, és azok megosztóak szoktak lenni.
      Fontos dologra tapintottál rá: igen, én is nagyon szem előtt tartom, hogy teljesen megismerjük a karaktereket, elég időt töltsünk el a fejükben. Sajnos, ahogy nézem, ez a mai regények nagy részénél nem történik meg :/

      Az Álmodtunk volnát? én is sajnálom :( Sokszor eszembe jut még most is, de... Olyankor mindig örülök ennek, és az kicsi enyhíti. :D

      Köszönöm a véleményed! :)

      Törlés
  5. Szia!
    Komolyan? Így vége? Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi is az az ötlet :D Xavier dumáit kicsit hiányoltam, kezdtem pedig megszeretni ezt az ál-olasz csávót.:D
    Rissa viszont a kedvencem. Lehet egyedül vagyok vele, de az ő karaktere nekem nagyon átjött, és sajnálom, hogy ez történt vele.
    Alig várom, hogy Josh-t újra láthassuk mellesleg :)
    Még mindig nagyon jól írsz, gondolom ez nem is fog változni :D
    Nagyon örültem, hogy a Nirvanát raktad be ide, ez az egyik kedvenc számom tőlük a Lithium után :)
    xxx, Lilimooo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Lilimooo! :)

      Komolyan, így lett vége. :D Gonosz vagyok, ugye? :D Nem akartalak nagyon sanyargatni titeket, csak kellően fenntartani az érdeklődést. :D

      Szóval, hiányzott Xavier a fejezetből :D Biztosíthatlak, hogy az elkövetkezendő részekben újra helyet kap, és szövegelni is fog, meg sok más dolgot is tesz majd :'D

      Rissa <3 Nekem is ő a kedvencem. Nekem is fáj érte a szívem, mert ő tényleg egy annyira kedves, szeretnivaló teremtés...

      Köszönöm a hozzászólásodat, hamarosan érkezik a fejezet! :)
      Puszi :)

      Törlés
  6. Szia, Nilla!

    Ismét csak azt tudom írni, hogy imádtam ezt a fejezetet is! :D
    Kifejezetten szeretem, amikor Rissa ismét feltűnik, mert egyre több részletet kapunk az életéből, betekinthetünk a "Macey világba", és kiderül, no lám, ő is csak ember, neki sem tökéletes az élete, és ettől még jobban élvezhető!
    Attól függetlenül, hogy Josh nem tűnik fel benne, csak említés szintén, nekem izgalmas rész volt. És, hát Max... Már most imádom a pasast! :D Josh szerencsés vele.
    Alig várom, hogy milyen lesz ez az egy nap Joshsal! :P
    Csak így tovább! <3
    Puszi, Lin :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Lin! :)

      Én írni is kifejezetten szeretem azokat a részeket, amelyekben Rissa feltűnik. Róla minden lehet írni, és... Áh, ezt nem lehet megmagyarázni, egyszerűen csak ő Rissa :P
      Josh elég sokszor csak említés szintjén fog feltűnni benne, legalábbis egy pontig. De Rissa állandó marad! :D

      Nahát, csodálkozva olvastam, hogy megkedvelted Maxet. :D Pedig tényleg nem írtam róla sokat! :D Ő olyan jófej, viccelődő figura, mindig tud rajta mosolyogni az ember. :D

      Köszönöm a kommentedet! <3 Hozom a frisset ;)
      Puszi :)

      Törlés
  7. Szia Nillus! Azt hiszem engem a sorsolásból kihúzhatsz, hála neked:) Mégegyszer nagyonnagyon köszönöm.
    Ne tudd meg milyen arcot vágtam, amikor kiderült a jelige, és amúgyis.. Kiatököm Macey ne ebédelgessen semmiféle Maxel, csak Kiatököm Joshal ;)) Riss, Riss, Rissa.. hát lehetnél szívet szorítóbb? Várom a következőt kicsi Nillus <3 Sokpuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Heniii :)

      Még egyszer nagyon-nagyon szívesen, örülök hogy örülsz a kis ajándékomnak :P

      Háháhá :D Pedig szívesen megnéztem volna! :D Komolyan. Legközelebb megörökíted nekem? Légysziii :D
      Szóval, Kiatököm Macey csak Kiatököm Joshsal ebédelhet? :D Legszívesebben egyébként én is mindig őket raknám össze <3

      Rissa, igen :( szívem szakad meg érte...

      Köszönöm a véleményed, Heniii <3 Puszika :)

      Törlés
  8. szia Nilla!
    Kevés történet tudja lekötni a figyelmem, de ezzel neked sikerült! Nagyon várom a folytatást, csak így tovább! Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Húúúha! Köszönöm szépen a dicséretet! Igyekeztem valami ilyesmit alkotni, és de jó látni, hogy sikerült! :)

      Köszönöm a kommentedet, bár kérhetnék egy nevet tőled, ha nem nagy kérés? :) Köszönöm! :)

      Puszi :)

      Törlés
  9. Szia!
    Háh, kíváncsi vagyok erre a napra Joshsal. :D
    Viszont, bár erről nem beszéltél, most már sejtem, mi is lehetett a feladatod ezzel a projekttel, és azt kell mondanom, jól megoldottad. (Nem mintha ez meglepne.) Az elejét - amikor a nővérével van - olvasva az jutott eszembe, hogy ez nagyon jó rész, lelkizős, boncolgatós, mélyre ásós. Jó az ilyesmi. Aztán meg az jutott eszembe - és nem értem, miért éppen most :D -, hogy a Tökéletes kémiára emlékeztet, ami nem negatív kritika. Pláne, hogy csak azok a részek, amikor Macey Rissával van, de azok nagyon.
    Tetszett a fejezet, és Max már most belopta magát a szívembe. Remélem, nem szúrja el. :D

    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Chi! :)

      Nem beszéltem róla, mert nem akartalak "traktálni" vele, mármint a történet menetéhez ez nem kapcsolódik, csak a kialakulásában, formájában játszik szerepet. És megkérdezhetem, hogy konkrétan mire gondoltál? :D

      A Tökéletes kémiára? :D Na, ezt se mondta még senki :D Imádom azt a könyvet, Alex óriási szerelmem. Tényleg, ezen most el fogok gondolkodni, hogy vajon miért asszociálhattál rá, érdekes gondolat :D

      A lelkizős részek pedig: <3 Nekem egy könyvben is mindig azok a kedvenceim.

      Köszönöm a véleményedet!
      Puszi :)

      Törlés
  10. Oh, sikerült eljutnom az olvasásig és a véleményhagyásig :)
    Habár jobban szeretem az olyan részeket, ahol Josh vagy(legalább) Xavier van - de ez a fejezet most kifejezetten tetszett. Maxre kíváncsi vagyok, na meg a következő fejezetre is - az egy nap Joshsal elég merész húzásnak ígérkezik. Miért érzem úgy, hogy az "Anti Josh" csapatocska nem lesz odáig? (Nem úgy, mint mi, az olvasók).

    U.i.: Ki és miért utálja Xaviert? Én elfogadnám - talán még az olasz nyelv szépségeit és gyakorolnánk... talán :)

    Üdv: Libricica (aki nem tudja, hogy honnan tudtad, hogy ő az, de természetesen Nillának |és még sokaknak| marad Libricica)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Libricica! :)

      Megjegyeztelek a molyról :P Sokszor jött szembe velem a véleményed, olvasásod, és így a neved is megragadt bennem. :D

      Az olyan részek, amelyekben Josh és/vagy Xavier van, valahogy... pörgősebbek :D Ott mindig történik valami (vagy ha mégse, akkor csak szimplán olvadásnak indulunk :D), szóval gondolom, ezért kedveled azokat jobban.

      Az utolsó megjegyzéseden nagyon jót mosolyogtam :'D Gyakorolnátok a nyelvtant, ugye? :D :D
      Egyébként, ahogy én vettem észre, sokan azért nem szeretik, mert "akadályozza" Maceyt, vagy mert túlságosan szerelmes, és ettől tenyérbemászónak tűnik, ahogy Macey is érzi néha.

      Köszönöm a véleményed! :)

      Törlés
  11. Szia Nilla!

    Bocsánat, amiért csak most kommentelek, azonban zsúfoltak a napjaim. Viszont egyik délután beadtam a derekam és megnéztem az Éhezők Viadalát. Megjegyezném, hogy alig kezdtem el bátyámmal nézni, mikor én már a fél szereplőgárdát felsoroltam neki,s jelentéktelen infók százaival bombáztam szegényt a karaktereket megformáló emberekről. Mikor Josh-hoz értem - becsületszóra - így szólt: "Ki a tököm az a Hutcherson?" Igen, sejtettem, hogy titkon ő is Nilla-fan. :D


    Én személy szerint jobban szeretem a lassú, elmerengős történeteket, ahol nem minden fejezetben robban atombomba (persze azok is lehetnek jók). Az írásmódod és a karaktereid belopták magukat a szívembe, ahonnan jó ideig biztosan nem eresztem őket. Tetszik, ahogy Macey (avagy Te) gondolkodik, főként az olyan emberekről való teóriád, akik érzelmi vagy értelmi károsodással kényszerülnek együtt élni. Ez szerintem bizonyos mértékig igaz - szerencsére nincs közelebbi hozzátartozóm, akin megfigyelhetném. Rissa - már pusztán a neve mosolygásra késztet, imádom - éppannyira különös, amennyire különleges. Itt nem csak a világ "szebbik" oldalát tárod elénk, hiszen annyi mindenbe belekeveredhetünk, ami miatt a feje tetejére állhat konvencionális kis életünk. Kíváncsian várom Rissa további megjelenéseit, remélem előbb-utóbb visszabillen a megszokott kerékvágásba.
    Ezzel a fejezettel felfedtél előttünk néhány információt, Macey családi hátteréből. Fokozatosan adagolod a tudnivalókat, ez így remek. Persze kissé én is hiányoltam a pörgést meg humort, de ilyenek szintén kellenek. Annyira valóságos ez a sztori - Facebook, kampány, Twitter, botlások, őrült rajongók. Pontosan, mint a valódi életben. Új szereplő a láthatáron, bízom benne, nem egy rosszakarót formálsz az egyébként szimpatikus srácból. :)

    Tetszik, hogy minden fejezet elejére beraksz egy kis zeneajánlót, amit vagy meghallgatunk vagy nem. Rajongok a Nirvanaért, ráadásul ez a kedvencem Tőlük. Aranyos, hogy ennyire elkényeztetsz minket, olvasókat, igazán köszönöm. ^^ Befejezem az értelmetlen csacsogást, suhanok a következő részhez. :D

    VálaszTörlés
  12. Hűha-hóha, Szia! :)

    Beleolvasgattam a kommentekbe, és nagyjából csak ismételni tudom őket én is. Nagyon jó, ahogy adagolod az információkat, és ahogy a történet szépen lassan kibontakozik. Macey beköpései nagyon jók, ahogy az is, hogy tartja magát Josh-sal szemben, holott már a szimpátia azért kialakult - legalábbis szerintem. :)
    Xavier-t nem bírom. Valahogy nem fér össze a romantikus alkata, meg a rámenőssége, ahogy rá van tapadva Macey-re. A való életben persze, ha nekem udvarolna egy ilyen srác, valószínűleg odáig lennék meg vissza, hogy milyen kedves és romantikus, de most Macey-vel vagyok, és antipatikus. :P
    Josh... hát őt majd megismerjük, de mivel főszereplő, csak kedvelni lehet - pedig úgy istenigazán nem az esetem. :)
    Az események nagyon jók, imádom, ahogy fokozatosan egyre "rosszabbodik" a helyzet sajtó és média terén, és azt is imádom, ahogy az egészet leírod. Valóságos, semmi túlzás nincs benne, és egyre inkább kedvet kapok a rádiózáshoz. Főleg, ha valóban csak ennyi munka lenne vele, de a szakon, illetve egy interjúm miatt rájöttem, hogy az itteni (értsd: városombeli) helyzet, azért kissé más.
    Befogom a szám mára, még csak annyit, hogy Rissa javulására nagyon kíváncsi vagyok. Remélem, folyamatosan magához tér, olyan igazi jóbarátnő nővérnek képzelem, Macey gondolatai alapján, akire később nagy szüksége lesz, ha jól sejtem. :)

    Nos, jó éjt! :)

    VálaszTörlés
  13. hohó Nila :D több dolog is :D
    az egyik , hogy nem írtam az előző részhesz, de én valahogy így képzelném el élőben igazi 4DX-ben.
    A másik a rész mint mindig zseniális volt;
    a haramdik: Imádom a Nirvánát, és Curt Kobaint. :D

    VálaszTörlés
  14. Kedves Nilla!
    Nekem tetszik ez a tempó, szerintem lehet nyugis, még ennél is nyugisabb!
    Max máris a szívembe lopta magát.
    :)
    Annus

    VálaszTörlés